Friday, June 13, 2008

सानीको बोली

हाम्री सानी छोरी ऋचा अहिले नौं महिना छ दिनकी भइन । केटाकेटीको स्कूल जान्छिन, आफ्ना उमेर साथीहरूसँग खे्ल्छिन्, गीत संगीत सुन्दै टाउको र जिउ हल्लाउछिन् । स्कूल जादाका शुरूशुरूका दिनमा हामीले बिहान छोड्दा अलिअलि रुन्थिन् । अहिले त बिस्तारै बानी परेर होला, जाने बितिक्कै त्यहा खेल्न थाल्छिन र हामी छोडेर फर्कने बेलामा बाइ बाइ गर्दै खेल्नमा नै ब्यस्त हुन्छिन ।

सानी अहिले तीन चार शब्द बोल्न थालेकिछन् । बाबा-बाबा, माम्-माम्-माम्, हाहा प्रष्ट भन्छिन । हातले भित्ता समातेर उभिन्छिन् । म बेलुका घर जादा मेरो आवाज सुन्ने बित्तिकै हल्ला गर्दै ढोकासम्म बामे सर्दै आई मेरो खुट्टा समाउदै उभिन्छिन । मैले बोके पछि मेरो अनुहार हेर्दै मुस्कुराउछिन् । मैले भुइमा बसेर सानो टेबुलमा खाना खान लाग्दा उनी त्यो टेबुल समाएर उभिएर मैले खाएको हेरिरहन्छिन । मैले खाएको खानेकुरा कहिलेकाहि मन पराएर केहि खान्छिन पनि । राती १० बजे भित्रमा सुत्छिन । सुत्ने बेलामा अलिअलि कचकच गर्छिन । राती २-३ बजे तिर बिउझिएर १२० मिलि जति दूध पिई बिहान सात बजेसम्म सुत्छिन ।

२०६५ जेठ ३१ गते (२००८ जुन १३) शुक्रबार ।
---***---

No comments: